- Kategorie
-
Znaczniki
Adam Wasążnik Adrianna Smurzyńska Agnieszka Czubak Agnieszka Starzyńska Albert Łukasik Anastazja Szuła Andrew Lambert Andrzej Zykubek Aneta Niczyporuk Anna Dutkowska Anna Głowik Arkadiusz Białek Arkadiusz Gut Artur Grabowski Bartłomiej Kokoszka Beata Fijołek-Soska Bomba Radosław Bożena Ronowska Dagmara Wąchocka Damian Adamowicz Damian Grzegórski Dobrosław Bagiński Dominika Kopańska Edgar Filip Różycki Fabio Squeo Frelik Paweł Gang Chen Grzegorz Polak Jagoda Bigos Joanna Jurewicz Kamil Aftyka Katarzyna Marczewska Kubiszyn Marta Liliana Kozak Maciej Kociuba Maciej Witek Małgorzata Kuśpit Marcin Lisiecki Marcin Matys Marek Bogusław Maria Kierepka Mariola Kowalczyk Mariusz Wołonciej Marta Glinka Marzena Fornal Mateusz Chról Michał Bachanek Michał Obidziński Michał Wilczewski Mira Zyśko Monika Chylińska Monika Pietrzak Muszyński Zbysław Oleg Gorbaniuk Olgierd Borowiecki Paulina Zarębska Piotr Francuz Piotr Kozak Piotr Markiewicz Piotr Przybysz Renata Łukiewicz-Kostro Robert Mirski Stanisław Popek Szura Bruni Szymon Górski Tomasz Komendziński Tomasz Stefaniuk Witold Wachowski Zbigniew Wróblewski Zbysław Muszyński Zofia Władyka-Łuczak
Wrz
21
czw
2017

Gry wideo
Grom wideo będzie poświęcony warsztat poprowadzony przez dra hab. Pawła Frelika, (prof. UMCS, Instytut Anglistyki) i dra Radosława Bombę (Instytut Kulturoznawstwa UMCS) reprezentujących Centrum badań Gier Wideo UMCS. W ramach kulturoznawczej dyscypliny, jaką jest ludologia, ukazane zostanie na tle warstwy narracyjnej zjawisko wizualności w grach komputerowych, w tym powiązane z nią kategorie immersji, ergodyczności, interaktywności i interpasywności. Analizowane będą przykłady wizualności paratekstów obecnych w grach wideo.
Zasubskrybuj filtrowany kalendarz