Podziel się:
- Udostępnij na Twitterze(Otwiera się w nowym oknie)
- Kliknij, aby udostępnić na Facebooku(Otwiera się w nowym oknie)
- Kliknij, aby udostępnić na Google+(Otwiera się w nowym oknie)
- Udostępniej na Pinterest(Otwiera się w nowym oknie)
- Kliknij, aby udostępnić na LinkedIn(Otwiera się w nowym oknie)
- Kliknij by wydrukować(Otwiera się w nowym oknie)
- Kategorie
-
Znaczniki
Adam Wasążnik Agnieszka Starzyńska Aneta Niczyporuk Anna Dutkowska Arkadiusz Białek Arkadiusz Gut Bomba Radosław Dagmara Wąchocka Damian Adamowicz Dobrosław Bagiński Edgar Filip Różycki Frelik Paweł Jagoda Bigos Kubiszyn Marta Liliana Kozak Maciej Kociuba Marek Bogusław Michał Obidziński Muszyński Zbysław Piotr Francuz Piotr Kozak Piotr Markiewicz Renata Łukiewicz-Kostro Szura Bruni Tomasz Komendziński Witold Wachowski Zbigniew Wróblewski
Wrz
22
pt

Analiza semiotyczna w teorii i praktyce
Do problemów komunikacji wizualnej nawiązuje wykład (z elementami warsztatu) poprowadzony przez dra hab. Zbysława Muszyńskiego (prof. UMCS, Instytut Filozofii) zatytułowany Analiza semiotyczna w teorii i praktyce, który ma na celu dostarczenie (przypomnienie) podstaw teorii semiotycznych (głównie koncepcji znaku i kodu kulturowego). Na tej podstawie podane zostaną przykłady analiz semiotycznych ustalające znaczenie komunikatów formułowanych w kodach werbalnych i niewerbalnych (w szczególności w kodzie wizualnym). Analizy warsztatowe dotyczyć będą kilku wybranych plakatów, banerów z kampanii reklamowych i społecznych.
Zasubskrybuj filtrowany kalendarz